rekrutacja online

Oferty staży i praktyk

Getin Noble Bank S.A.,

Poszukuje Kandydatow/Kandydatek na stanowisko:

Doradca Klienta ds. kredytów

Miejsce pracy:

Kraków

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • aktywne pozyskiwanie klientów,
  • realizację zadań związanych ze sprzedażą kredytów gotówkowych i
  • hipotecznych,
  • pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami Banku,
  • profesjonalną obsługę klientów.

Oczekujemy:

  • chęci rozwoju z Twojej strony w obszarze sprzedaży produktów
  • finansowych,
  • zainteresowania finansami i bankowością,
  • zaangażowanie w powierzone zadania,
  • otwartości na zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności,
  • gotowości do pracy mobilnej,
  • umiejętności organizacji czasu pracy,
  • nastawienia na realizację wyznaczonych celów,
  • znajomość obsługi komputera (MS Office),
  • pozytywnego nastawienia i gotowości na nowe wyzwania.

Oferujemy:

  • możliwośćzdobycia pierwszego doświadczenia w bankowości,
  • atrakcyjne warunki finansowe uzależnione od Twojego zaangażowania,
  • dogodne narzędzia pracy – laptop i telefon,
  • wsparcie doświadczonych doradców, ich otwartośćna przekazanie Tobie wiedzy sprzedażowej i produktowej poprzez rozbudowany system szkoleńi coachingów.

Z NAMI STANIESZ SIĘSAMODZIELNYM SPECJALISTĄ!

Dołącz do nas - GET IN!

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na poniższy adres wraz z klauzulą:

„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, Dz.U. z 2002r., nr 101, poz. 926 – jednolity tekst z poźn. zm.)”

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Z dopiskiem w tytule wiadomości: DK/WSU/05/14/Kraków

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

logo

Informacje o firmie: Jesteśmy stabilną firmą outsourcingową z 10-letnim doświadczeniem. Aktualnie współpracujemy z 7 dużymi firmami a zasięg naszej działalności jest ogólnopolski. Nasze 3 komfortowe biura mieszczą się w centrum Krakowa.

W związku z szybkim rozwojem możemy zaproponować pracę na kilku interesujących projektach z zakresu telefonicznego umawiania spotkań. Nasze biura są czynne od 9 do 21, więc jest możliwość pogodzenia innych obowiązków z pracą w naszej firmie.

Stanowisko: DORADCA KLIENTA na projekcie umawianie spotkań

Wymagania: JEST TO OFERTA PRACY DLA:

- entuzjastycznych, młodych ludzi, którzy chcą zdobyć doświadczenie

- osób które chcą nabyć nowych umiejętności i rozwijać się

- osób które chciałyby awansować w strukturach firmy

NIE OCZEKUJEMY OD CIEBIE WIELOLETNIEGO DOŚWIADCZENIA, NASZA KADRA JEST PRZYGOTOWANA NA TO BY WYSZKOLIĆ CIĘ OD PODSTAW!

 

CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ:

- stałą i pewną pracę

- podstawę oraz premię za efektywność

- liczne szkolenia

- doświadczenia, które będzie procentować

- elastyczne godziny pracy 9-15 oraz 15-21

- wolne weekendy

- pyszną kawę lub herbatę oraz czas na przerwę:)

Osoby, które zainteresowała nasza oferta, prosimy o wysłanie CV na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , postaramy się spotkać z wszystkimi Kandydatami.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Firma Sales Group sp. z o.o. to ogólnopolska firma współpracująca z wiodącymi instytucjami finansowymi na rynku polskim w zakresie realizowania potrzeb finansowych swoich Klientów.

Podejmij wyzwanie i przyjdź na
praktyki studenckie
do jednej z największych polskich firm pośrednictwa finansowego
jako

Młodszy Doradca Klienta

w Oddziale Kraków

Do kogo kierujemy praktyki:

Preferowani studenci kierunków tj.: ekonomia, finanse, zarządzanie, bankowość.

Program praktyk:

  • poznanie specyfiki pracy w branży pośrednictwa finansowego
  • nabycie wiedzy o rynku kredytów gotówkowych i konsolidacyjnych,
  • zapoznanie z produktami wiodących banków w Polsce oferujących kredyty dla osób indywidualnych i firm,
  • zapoznanie z różnymi profilami Klientów i nabycie wiedzy dotyczącej obsługi kredytowej poszczególnych profili,
  • umiejętność posługiwania się rozwiązaniami finansowymi dla Klientów indywidualnych i formowych,
  • zapoznanie się z dokumentacją kredytową.

Wynik praktyk:

  • samodzielnie przeprocesowanie rozwiązania finansowego.

Czas trwania praktyk:

  • uzależniony od preferencji Praktykanta oraz uczelni.

Kontakt:

  • zgłoszenia prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Na zgłoszeniu prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 poz. 883).”


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nazwa Firmy: ALIOR BANK

Poszukujemy ambitnych i chętnych do rozwoju studentów oraz absolwentów wyższych uczelni, którzy chcieliby sprawdzić się uczestnicząc w praktykach w najbardziej innowacyjnym i najlepiej rozwijającym się banku w Polsce w Zespole Windykacji Klienta Indywidualnego.

Dla każdego uczestnika programu zostaje przygotowany miesięczny, bezpłatny, indywidualny plan stażu. Przy realizacji nowych zadań uczestnicy mogą liczyć na merytoryczne wsparcie opiekunów, którzy codziennie będą przekazywać im swoją wiedzę oraz podsumowywać dotychczasowe osiągnięcia.

Nazwa stanowiska: Praktyka w Zespole Windykacji

Miejsce pracy: Centrala Alior Bank w Krakowie

Nr ref: WIND/PRAKTYKA

Podstawowe obowiązki:

  • dobra znajomość języka zapytań SQL
  • dobra znajomość VBA
  • znajomość relacyjnych baz danych

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Access)
  • Chęć zdobywania wiedzy i doświadczenia
  • Umiejętności analityczne
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera

Oferujemy:

  • Bezpłatną miesięczną praktykę
  • Możliwość zdobycia szerokiej wiedzy
  • Współpracę z wysokiej klasy profesjonalistami
  • Przyjazną atmosferę
  • Wsparcie opiekuna stażu

Kontakt:

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) do dnia 31.05.2014, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w temacie wpisując WIND/PRAKTYKA

Prosimy o dopisanie na aplikacji klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych w Alior Bank S.A., zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dla naszego Klienta – Firmy z wieloletnim doświadczeniem, zajmującej się kompleksowym doradztwem finansowym i prawnym, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

POŚREDNIK W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI

Miejsce pracy: Kraków i okolice

Zakres zadań:

  • pośrednictwo w sprzedaży i najmie nieruchomości
  • aktywne pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami
  • współpraca i rozwijanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy
  • możliwość sprzedaży produktów finansowych (m.in. kredyty, ubezpieczenia)
  • realizacja planów sprzedażowych
  • profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług
  • prowadzenie negocjacji biznesowych i rozwój współpracy z klientami
  • analiza potrzeb i przygotowywanie ofert dla klientów
  • sporządzanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy

Wymagania:

  • doświadczenie w branży obrotu nieruchomościami
  • wykształcenie min. średnie
  • mile widziane samozatrudnienie
  • inicjatywa i entuzjazm w realizacji powierzonych zadań
  • motywacja, zaangażowanie i orientacja na wynik
  • umiejętność budowania i podtrzymywania długotrwałych relacji z klientami
  • bardzo dobre umiejętności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i wysoka kultura osobista
  • odpowiedzialność, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej

Oferujemy:

  • możliwość uzyskania wysokich wynagrodzeń w branży (podstawa + atrakcyjny system prowizyjny)
  • zatrudnienie w oparciu o kontrakt lub umowę zlecenie
  • świadczenia urlopowe
  • kompleksowe szkolenie z zakresu produktów finansowych
  • wsparcie merytoryczne w zakresie sprzedaży produktów finansowych
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • udział w budowaniu wysokiej pozycji firmy na rynku usług finansowych

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:

"Oświadczam, że zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w zakresie niezbędnym dla realizacji procesu rekrutacji.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stażysta w ARK - Skills Corporation

Termin składania aplikacji: 09.03.2014

Typ oferty: Praktyka/staż

Wynagrodzenie Tak

Nazwa firmy

Korporacja Umiejętności ARKA Adres firmy

ul. Jutrzenki 14 32-091 Michałowice

Branża firmy

Szkolenia, coaching, consulting, interim management

Krótki opis firmy

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą szkoleniową stworzoną przez praktyków dla praktyków. Wyróżniamy się tym, że współpracujemy wyłącznie z trenerami, mogącymi poszczycić się wieloletnim doświadczeniem biznesowym i szkoleniowym. Pracujemy z największymi firmami i korporacjami. Jesteśmy również partnerem szkoleniowym Stowarzyszenia Siemacha.

Nazwa stanowiska

Stażysta w dziale sprzedaży szkoleń

Miejsce pracy

ul. Jutrzenki 14 32-091 Michałowice

Podstawowe obowiązki

Wszechstronny rozwój – w czasie praktyki będziesz miał okazję sprawdzić się w tworzeniu badań rynku, researchu, strategii marketingowych. Uzyskasz doświadczenie w pracy nad wyjazdami integracyjnymi, projektami według metodologii PRINCE2, produktami szkoleniowymi oraz w Internecie i mediach społecznościowych. To tylko niektóre obszary, w których sprawdzisz swoje kompetencje!

Oczekiwania

STUDENCIE! Rozwijaj się z nami!

Wierzymy, że możesz przyczynić się do naszego sukcesu, dzięki swojej energii,

kreatywności i zaangażowaniu. W zamian otrzymasz narzędzia, wiedzę i wsparcie w trakcie całego stażu, które pozwolą Ci zyskać bezcenne doświadczenie.

Oferujemy

Pracując z nami nawiążesz kontakty biznesowe z dużymi korporacjami oraz skorzystasz za darmo z profesjonalnych szkoleń. Po ukończeniu stażu otrzymasz certyfikat potwierdzający nabyte przez Ciebie kompetencje. Najlepsi stażyści

zostaną zarekomendowani naszym najlepszym klientom korporacyjnym oraz otrzymają możliwość stałej pracy w naszej firmie!

Mając na uwadze również Twoją edukację, udostępnimy Ci miejsce pracy wyposażone w WiFi, gdzie będziesz mógł przy kawie opanować materiał ze studiów i wypełnić obowiązki uczelniane.

Kontakt

Jeśli chcesz zacząć zbierać cenne doświadczenie, aby realizować się zawodowo, wyślij swoje zgłoszenie na adres mailowy:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

lub zadzwoń pod numer:

506445621

i zrób pierwszy krok na Twojej ścieżce kariery!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dla naszego klienta, międzynarodowego banku, do siedziby w Krakowie zatrudnimy absolwentów/ studentów ostatniego roku finansów, ekonomii i pokrewnych kierunków. Poszukujemy energicznych osób z pozytywnym nastawieniem. Warunkiem koniecznym jest biegła znajomość języka angielskiego.

Praca polega na tworzeniu raportów, zestawień analiz finansowych, obsłudze klienta. Współpracy z innymi działami firmy.

Stanowisko: Accounting Specialist / Controllers Team

Wymagania:

biegła znajomość języka angielskiego -warunek konieczny
bardzo dobra znajomość programu Excel
wykształcenie wyższe mile widziane z zakresu finansów, bankowości, księgowości
chęć rozwoju w zakresie finansów, analiz finansowych, bankowości, księgowości, podatków

pozytywne nastawienie i energia do działania

Oferujemy:

umowę o pracę
codzienny kontakt z językiem angielskim
atrakcyjne wynagrodzenie

możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
możliwość zdobycia doświadczenia z zakresu bankowości, finansów, obsługi klienta

Prosimy o przesłanie CV w języku angielskim z klauzurą o ochronie danych osobowych na adres:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Praca Twoich Marzeń: ...

aEternus poszukuje specjalistów ds. ubezpieczeń majątkowych oraz ubezpieczeń

na życie.

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą, która powstała w celu kompleksowej obsługi klienta w zakresie doradztwa finansowego. Chcemy zajmować się finansami klienta od początku do końca. Klient, który chce kupić dom, oczekuje, że my znajdziemy ten dom, znajdziemy korzystny kredyt, że wskażemy mu, w jaki sposób może połączyć korzystne inwestowanie pieniędzy, aby zabezpieczyć ten kredyt. Dowie się też u nas, jak i gdzie się ubezpieczyć na czas spłaty kredytu zabezpieczając swoich najbliższych oraz od jakich żywiołów ubezpieczyć swój dom.

Zadaniem specjalisty ds. ubezpieczeń majątkowych będzie przygotowywanie ofert ubezpieczeń domów, mieszkań oraz pojazdów. Chcąc spełnić potrzeby klientów specjalista będzie odpowiedzialny za wyczerpujące przygotowanie kompleksowej ofert ubezpieczeniowej. Specjalista swoją wiedzą i umiejętnościami zdobytymi na szkoleniach oferowanych przez aeternus będzie budował długotrwałe relacje z klientem.


Krótko mówiąc – Praca Twoich Marzeń!

GŁÓWNE OBOWIĄZKI:

Kluczowe wymagania:

  • Żyłka detektywistyczna, czujność, otwartość i świeże spojrzenie
  • Komunikatywność
  • Kreatywność
  • Wysoka samodyscyplina
  • Wysoka kultura osobista
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia
  • Umiejętność samodzielnego planowania i realizacji zadań
  • Zaangażowanie i konsekwencja w działaniu
  • Otwartość na nowe wyzwania zawodowe
  • Umiejętność słuchania ludzi
  • Silna orientacja na sukces



Pożądane cechy:

  • Chęć spędzania wolnego czasu w nieszablonowy sposób
  • Wyczulenie na jakość usług i obsługi - szukamy wymagających :)
  • Umiejętność czerpania przyjemności z życia

Zainteresowane osoby zachęcamy do przesyłania CV na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."


Prężnie rozwijająca się firma w sektorze nieruchomości poszukuje ambitnej osoby (studenta/studentki), która jest kreatywna, pracowita, chcąca się uczyć, myśląca poważnie o swojej karierze zawodowej (możliwość podpisania umowy po odbytej praktyce).

Mile widziane osoby z kierunków związanych tematycznie z rynkiem nieruchomości bądź ubezpieczeń.

Oferujemy:

- dobre warunki pracy;

- możliwość rozwoju;

- możliwość podpisania umowy (w przypadku pełnego zaangażowania w powierzone obowiązki)

Wymagania:

- bardzo dobra znajomość Ms Office (w szczególności Excel i PowerPoint);

- komunikatywna znajomość języka angielskiego;

- chęć dalszego rozwoju;

Do obowiązków praktykanta należeć będzie:

- samodzielne wykonywanie zadań zleconych,

- raportowanie wykonanej pracy,

- bieżące monitorowanie portali z nieruchomościami

Osoby zainteresowane proszone są o kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Spółka Dystrybucyjna Banku Pocztowego Sp. z o.o.


Spółka Dystrybucyjna Banku Pocztowego to sieć Doradców Mobilnych sprzedających kredyty
gotówkowe Banku Pocztowego. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Doradca ds. Kredytów Gotówkowych

Miejsce pracy:


Kraków


Opis stanowiska:
- sprzedaż produktów bankowych, ze szczególnym uwzględnieniem produktów kredytowych (w tym
gotówkowych)
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
- analiza potrzeb kredytowych Klientów
- realizowanie celów sprzedażowych
Wymagania:
- prowadzenie bądź gotowość do założenia działalności gospodarczej
- doświadczenie w sprzedaży (mile widziane w branży finansowej)
- bardzo dobre umiejętności interpersonalne
- wysoka orientacja na potrzeby klienta
- inicjatywa w pozyskiwaniu nowych Klientów
- zaangażowanie, nastawienie na sukces
- samodzielność i dobra organizacja czasu pracy
Oferujemy:
- bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia składający się z podstawy i motywujących prowizji
- szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
- praca w dynamicznym zespole
- możliwość rozwoju zawodowego w instytucji finansowej.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami a nadesłanych
dokumentów nie zwracamy.
CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.


Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A.

z siedzibą we Wrocławiu

poszukują Kandydatów do pracy jako:

ASYTSTENT
W DEPARTAMENCIE SPRZEDAŻY GWARANCJI

Miejsce pracy: Biuro Sprzedaży Gwarancji w Krakowie

Nr ref. ADSGK/09/13/BK

Zadania:

  • Akwizycja i sprzedaż gwarancji ubezpieczeniowych
  • Bieżące przekazywanie otrzymanych dokumentów od klientów i brokerów do departamentów merytoryczych
  • Uzyskiwanie opinii departamentów opiniujących,
  • Przygotowanie wniosków do podjęcia decyzji przez odpowiedni poziom decyzyjny
  • Przygotowywanie umów gwarancji

Wymagania:

  • Rzetelność, odpowiedzialność i terminowość w realizacji powierzonych zadań
  • Dobra organizacja pracy, sumienność w realizacji powierzonych zadań

    Student studiów zaocznych o profilu ekonomicznym

  • Znajomość zagadnień związanych z analizą finansową przedsiębiorstw
  • Znajomość zagadnień dotyczących profesjonalnej obsługi Klienta, zdolności rozpoznawania i zaspokajania jego potrzeb
  • Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych

Oferujemy:

  • Pracę pełną wyzwań w renomowanej instytucji finansowej
  • Doskonałą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole


Osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie życiorysu i listu motywacyjnego z numerem referencyjnym w tytule maila na adres:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W zgłoszeniach prosimy o zamieszczenie oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w tym dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883)”.

Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.


MERKURY MARKET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A., działająca w
branży materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz, poszukuje kandydatów na
stanowisko:


KUPIEC

miejsce pracy:Krosno

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należec będzie:
-maksymalizacja poziomu podaży produktów oraz optymalizacja poziomu zapasów
-składanie zleceń u dostawców,
-negocjacje warunków dostaw,
-koordynowanie zwrotów i wymian towarów u dostawców,
-opracowywanie raportów zakupów, stanów magazynowych oraz sprzedaży
-odpowiedzialność za jakość, terminowość i adekwatność zakupów

Oczekiwania wobec kandydatów:
-wykształcenie wyższe,
-wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne oraz interpersonalne,
-samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy własnej,
-umiejętność analitycznego myślenia i syntezowania danych
-nastawienie na rozwiązywanie problemów,
-mile widziana znajomość branży

Oferujemy:
-atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
-pracę w młodym i dynamicznym zespole
-samodzielność w rozwiązywaniu zadań
-perspektywę rozwoju zawodowego



Zainteresowane pracą osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierających list motywacyjny
oraz CV na adres:
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A
ul. Czajkowskiego 51
38-400 Krosno
tel: 0134363888wew602 lub 667663236
praca@ merkurymarket.pl
www.merkurymarket.pl


Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb
niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych
Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)


PRAKTYKA W BIURZE ZARZĄDU

miejsce pracy: Wieliczka, ul Janińska 32
Kod PRAKTYKA/11/2013

Jesteś dla nas idealnym kandydatem, jeżeli :

  • posiadasz poszukiwane przez nas cechy tj. zaangażowanie, pracowitość, samodzielność
  • nie boisz się dużej ilości pracy w szybkim tempie i szukasz mnóstwa codziennych zadań
    do wykonania
  • chcesz rozpocząć swoją pracę zawodową w firmie, która dużo Cię nauczy
  • jesteś osobą dynamiczną i łatwo nawiązujesz kontakty


A czym będziesz się u nas zajmować ?

- brać udział w bieżących pracach w Recepcji, Biura Zarządu i Działu Personalnego

Dlatego oczekujemy od Ciebie :

  • Statusu studenta studiów kierunkowych z zarządzania, rachunkowości lub zarządzania zasobami ludzkimi – wyłącznie tryb ZAOCZNY
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (warunek niezbędny)
  • Czynnego prawa jazdy kat B
  • Biegłej znajomości programów Word, Excel (warunek niezbędny)

Co oferujemy ?

  • możliwość zapoznania się z organizacją pracy różnych Działów Firmy w tym m.in.
    Recepcji, Sekretariatu, Biura Zarządu, Działu Personalnego
  • atmosferę pracy sprzyjającą kreatywności i rozwojowi
  • praktyka ma charakter bezpłatny i może odbywać się na warunkach porozumienia z Uczelnią
    (praktyki studenckie), ale dla najlepszych przewidujemy możliwość podjęcia dłuższej
    współpracy

Wysoko cenimy pracowników, którzy lubią to, co robią, stawiają sobie ambitne cele i konsekwentnie je realizują.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv i listu motywacyjnego na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wpisując w temacie maila TYLKO: Kod PRAKTYKA/11/2013

Uprzejmie informujemy, że aplikacje bez kodu referencyjnego w temacie maila nie będą rozpatrywane.

Zapraszamy na : www.elsta.pl oraz http://www.youtube.com/watch?v=JtVXwmrMIGQ

Na aplikacji prosimy dopisać klauzulę: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U.133poz.883 z dn. 29.08.1997).

 


Allianz Polska S.A.

„Ubezpieczenia to jedne z najdynamiczniej rozwijających się usług na świecie.”
Warto dołączyć do nas.

Agent Ubezpieczeniowy

Miejsce pracy: Kraków

Nr ref.: AGK/10/2013

Obowiązki:

- zawieranie umów z Klientem indywidualnym oraz biznesowym

- dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań klientów

- dbanie rozwój portfela klientów

Oczekiwania:

- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych

- kreatywność, wysoki poziom motywacji do pracy oraz samodyscypliny

- silne nastawienie na rozwój zawodowy

- gotowość do założenia własnej działalności gospodarczej lub chęć poszerzenia obecnej

Oferujemy:

- system wynagrodzenia oparty na atrakcyjnych prowizjach, premiach, konkursach

- dodatkowe wsparcie finansowe w 12 pierwszych miesiącach pracy

- profesjonalne szkolenia

- elastyczne godziny pracy

- pracę w oparciu o umowę agencyjną

Kontakt:

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV) na adres:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych. DzU nr 133 poz. 883)”

Specjalności kierunku Finanse i Rachunkowość

Góra